Electrolux anunta tema pentru 2015 a concursului Design Lab si dubleaza valoarea premiilor
Electrolux anunta tema pentru 2015 a cunoscutului concurs international de design, in cadrul caruia anul trecut s-au inscris peste 1.700 de participanti. In 2015 – al 13-lea an de concurs – Electrolux Design Lab cauta idei inovatoare pentru tema „Copii sanatosi si fericiti”. In acest an, valoarea premiilor oferite castigatorilor s-a dublat, astfel incat castigatorul premiului intai va primi 10.000 de euro si un internship platit, de sase luni, la Electrolux.
Lars Erikson, Senior Vice President al departamentului de Design din cadrul Electrolux si presedinte al juriului Design Lab, da startul competitiei din acest an: „Electrolux Design Lab este un concurs captivant, ce promoveaza inovatia, incurajeaza creativitatea si ne ofera o privire spre viitorul electrocasnicelor. Totodata, ne permite sa relationam si sa colaboram cu designeri tineri si talentati din intreaga lume, care vor sa faca o diferenta in acest domeniu. In 2015, copiii sunt in atentia Design Lab prin tema „Copii sanatosi si fericiti”. Cautam noi solutii si idei indraznete, care vor contribui la imbunatatirea vietii familiilor cu copii. Sunt incantat de aceasta noua provocare si astept cu nerabdare sa primesc toate ideile creative… Sa inceapa competitia!”Valoarea premiilor se dubleaza in 2015
Electrolux Design Lab ofera studentilor la design o platforma unde isi pot expune proiectele in fata intregii lumi, constituind pentru multi dintre concurenti un prim pas catre o cariera de succes si oportunitati de colaborare in domeniul designului. Premiul intai al competitiei este un internship platit, de sase luni, la un centru international de design Electrolux. Jumatate dintre castigatorii din anii trecuti au continuat sa lucreze pentru Electrolux dupa terminarea internshipului. Mai mult, competitia ofera premii in bani, ce anul acesta au crescut substantial. Castigatorul premiului intai va primi in 2015 10.000 de euro, premiul al doilea are o valoare de 6.000 de euro, iar premiul trei consta in 4.000 de euro. De asemenea, in cadrul concursului conceptul cu cele mai multe voturi online va primi Premiul Publicului, constand in 2.000 de euro.
Competitia online duce la recunoastere globala
Concursul cauta idei de produse, accesorii, consumabile si servicii din trei zone de interes: Gatit, Ingrijirea textilelor si Purificarea aerului. Inscrierea in competitie este simpla; participantii trebuie sa trimita descrierea unei idei, o schita ce ilustreaza ideea, precum si o descriere a beneficiilor consumatorilor, oferite de ideea lor. Inscrierile incep pe 4 martie si se incheie pe 8 aprilie 2015. Mai multe detalii despre concurs si conditiile de participare sunt disponibile pe website-ul Design Lab.
Cele mai bune inscrieri sunt publicate pe website-ul Design Lab si pot fi promovate pe canalele social media, oferindu-le studentilor oportunitatea de a se adresa unei audiente globale. Desfasurarea competitiei pe etape permite mai multa implicare; studentii isi vor dezvolta conceptele pe parcursul concursului, vor posta si distribui noi informatii si vor putea sa posteze pe blogul competitiei. Concurentii vor primi feedback de la expertii Electrolux in timpul procesului de selctie. Castigatorul competitiei va fi ales de un juriu format din profesionisti recunoscuti international, la finalul anului 2015.