“Cu încredere, pentru viitor”, noua campanie de imagine a brand-ului Fragedo de la Transavia
Actualitate / 25.09.2013

Transavia a demarat campania de comunicare integrată pentru brandul premium Fragedo, adresându-se tuturor consumatorilor care urmează un stil de viață sănătos și activ.

Noua campanie derulată sub sloganul „Cu încredere, pentru viitor” subliniază calitatea produselor Fragedo, brandul numărul 1 pe piaţa românească a cărnii de pasăre, consolidând astfel promisiunea de „Well Made in Romania”.

Lansat pe piață încă din anul 2006, brand-ul Fragedo prezintă sortimente proaspete din carne de pui, pentru a satisface toate așteptările și nevoile consumatorilor români în ceea ce privește siguranța alimentară. 

Pe lângă lansarea spotului TV și a promovării în mediul online și outdoor, Transavia aduce o serie de noutăți în cadrul acestei campanii, odată cu lansarea site-ului 
www.fragedo.ro și cu prezentarea produselor premium Fragedo într-un ambalaj cu design nou, mult mai atractiv. 

“Prin această campanie ne dorim să fim mai aproape de consumatorii noștri și să reafirmăm cu sinceritate angajamentul făcut, în ceea ce privește calitatea premium a produselor pe care le oferim. Prin seriozitate și perseverență, am reușit să ne menținem poziția de lider pe piața cărnii de pui și să câștigăm încrederea consumatorilor noștri”, declară Ioan Popa, Director General Transavia. 

„Vrem să arătăm că suntem în fiecare zi la fel, iar în procesul nostru de producție complet integrat de la fermele vegetale până la produsul proaspăt din carne de pasăre,  totul funcționează liniar, ca un cronometru, fără sincope în calitate sau siguranță. Este doar un pui, dar așa cum știm noi să îl creștem- ”Well made in Romania”, completează Ioan Popa.
 
 

Consumatorii care doresc să afle mai multe informații despre Fragedo și despre beneficiile consumului cărnii de pui în alimentația sănătoasă au acum la dispoziție site-ul 
www.fragedo.ro, care le oferă o multitudine de opțiuni pentru a consuma carnea de pui într-un mod cât mai sănătos.
 
Brand-ul Fragedo de la Transavia reunește mai multe extensii sub care se comercializează carnea refrigerată Fragedo-Premium Quality: Fragedo, Fragedo Delicat, Fragedo Expert și produsele congelate Fragedo Ice.

Produsele din gama Fragedo sunt realizate într-un sistem de management al calității certificat internațional: ISO 9001:2008, ISO 22000:2005 certificat TUV Thuringen Germania, certificate BRC și IFS. 
Pentru mai multe informații, accesați www.fragedo.rowww.transavia.ro sau pagina de Facebook https://www.facebook.com/TransaviaToateCeleBune?ref=hl.
 
 

Transavia, societate pe acţiuni cu capital privat integral românesc, este liderul pieţei româneşti a cărnii de pasăre. În prezent, Grupul Transavia produce peste 55.000 de tone de carne pe an în facilităţile sale de producţie din Transilvania. Transavia deţine 15 ferme de creştere pui de carne, două ferme de reproducţie şi două staţii de incubaţie, o fabrică de nutreţuri combinate, două abatoare performante de industrializare a cărnii şi o fabrică de procesare a cărnii, precum şi două ferme vegetale. Din toamna anului 2007, Avicola Braşov, unul dintre producătorii cu tradiţie pe piaţa românească, face parte din grupul Transavia. 

Produsele Transavia sunt realizate în conformitate cu cele mai înalte standarde în domeniu, sub controlul autorităţilor sanitar-veterinare şi de mediu şi deţin certificările IFS (International Food Standard) şi BRC (British Retail Consortium). Transavia este prezentă pe piaţa internaţională prin exporturi în ţări din Comunitatea Europeană (printre care Marea Britanie, Spania, Croația, Ungaria). În 2006, Transavia a fost distinsă cu titlul de furnizor al Casei Majestăţii Sale Regele Mihai I.

Vezi galeria foto
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro