Câte stiluri de machiaj şi câte diete încearcă femeile de-a lungul vieţii
Un studiu realizat în Marea Britanie a arătat de câte ori încearcă femeile, pe parcursul vieţii, o dietă şi de câte ori îşi schimbă machiajul şi coafura. De asemenea, cercetarea a arătat şi de câte ori îşi schimbă femeile cariera.
Femeile îşi schimbă, pe parcursul vieţii, în medie, de 21 de ori cariera, încearcă 572 de stiluri de machiaj şi coafură, îşi schimbă garderoba de 298 de ori şi încearcă 228 de diete, potrivit rezultatelor unui studiu realizat în Marea Britanie, informează cotidianul Daily Mail, citat de agenția Mediafax.
De asemenea, potrivit sursei citate, femeile încearcă, în medie, 1.503 tipuri de exerciţii fizice şi învaţă, pe parcursul vieţii, 131 de noi îndeletniciri.
Totodată, femeile dedică o mare parte din timp lărgirii orizonturilor lor culturale, vizitând, în medie, 263 de atracţii de gen, precum muzeele şi galeriile de artă.
Femeile petrec în medie 15 zile din viaţă citind cărţi de dezvoltare personală, peste 17 zile pentru a urma cursuri de specializare necesare profesiei pe care o practică şi peste 16 zile pentru a învăţa lucruri noi, precum fotografiatul sau limbile străine.
În general, ele încearcă să-şi îmbunătăţească propriul stil de viaţă, având ca surse de inspiraţie prieteni, membri ai familiei, colegi influenţi şi reţele de socializare.
Femeile devin motivate şi îşi doresc să-şi îmbunătăţească stilul de viaţă în funcţie de evenimentele care se petrec în activitatea lor cotidiană. Astfel, 28% dintre femei caută să îşi îmbunătăţească caracterul în momentul în care încep o nouă relaţie, 39% când se apropie de o cotitură în viaţă, precum împlinirea vârstei de 30 de ani, iar 31% în momentul în care îşi găsesc un nou serviciu.
În topul 5 al modificărilor în stilul de viaţă se află, în ordine, exerciţiile fizice şi dieta (101 zile), garderoba (29 de zile), dantura (15 zile), coafura şi machiajul (21 de zile), lărgirea orizontului cultural (26 de zile).
Studiul a fost realizat la cererea Sure Compressed, o companie de produse cosmetice.
Foto: Hepta