Studenții sunt de acord să-și dea datele personale pentru a primi cafea gratis
Deși pare un târg dezechilibrat și mulți ar refuza să-și dea datele personale, cafeneaua din Providence nu duce lipsă de clienți. Și asta pentru că, mai presus de cafea, studenții pot primi un job foarte bun pe viitor dacă frecventează localul. De asemenea, companiile pot organiza ședințe de recrutare în cafenea, relatează NPR.

Folosirea datelor personale le poate părea invazivă multora, însă Ferris spune că studenților nu le pasă de acest aspect și nu-și amintește să fi avut măcar un client care să fi refuzat să dea informațiile pentru a primi cafea gratis.


Nina Wolff Landau, studentă la Brown University, spune că datele sunt oricum colectate și accesibile pe rețele precum LinkedIn sau pe alte site-uri pe care poți ajunge cu o simplă căutare pe Google. "Oricine are informațiile despre tine în acest moment. Să-mi dau numele și adresa de e-mail și să spun ce studiez nu mi se pare riscant", a explicat ea.

Deținută de compania niponă Enrission, Shiru Cafe operează localuri similare în Japonia și India. În alte locații, printre sponsorii mari se numără Microsoft, Nissan și Suzuki.


Actualmente, cafeneaua Shiru Cafe din Providence nu are încă niciun sponsor. Sarah Ferris spune că datele pe care echipa sa le colectează acum vor fi oferite companiilor care vor veni ca sponsori pentru a plăti cafeaua consumată. Informațiile sunt securizate și nu vor fi oferite unor terțe părți, asigură ea.

Localul din Providence este singurul pe care rețeaua japoneză îl deține în Statele Unite. Compania intenționează, însă, să deschidă alte cafenele lângă unități americane de învățământ superior, precum Amherst College, Harvard, Yale și Princeton.




Foto: Hepta, Depositphotos
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro