adidas reuneste toate femeile intr-o noua campanie de brand
adidas prezinta all in for #mygirls, o noua campanie de brand, dedicata femeilor si legaturilor speciale dintre ele, precum si puterii lor de a deveni punct de inspiratie pentru alte persoane. all in for #mygirls exploreaza o noua dimensiune a ALL IN, cea mai mare campanie de marketing din istoria adidas, lansata in anul 2011.
Suportul, incurajarile si ambitia pe care femeile si le acorda una celeilalte pentru a-si dezvolta potentialul la maxim se intampla atat pe teren, cat si in afara lui. Ele se dedica total si ajung sa fie all in impreuna si pentru „fetele lor”.Campania se desfasoara in social media, unde sunt identificate aceste grupuri de fete din toata lumea, si pune la dispozitie o platforma online in care acestea se pot cunoaste si pot impartasi pasiunea pentru sport, precum si posibilitatea de a se motiva reciproc pentru a-si atinge obiectivele.
Punctul central al campaniei este pe site (www.adidas.com/mygirls), care este actualizat permanent de pe Twitter si Instagram. Utilizatoarele vor putea citi povesti despre fete si pasiunile lor, dar vor putea afla si noutati despre produse, trenduri si orice alte informatii de interes pentru fete. adidas va asigura, de asemenea, acces la atletele partenere, celebritati si stilisti, care vor inspira femeile in timpul unor serii unice si interesante de conversatii.
Prin intermediul all in for #mygirls, adidas va descoperi noi grupuri de fete, noi povesti si noi metode de a se implica in mod activ in comunitate.